13 Nisan 2009 Pazartesi

Bir zamanlar...

Bir zamanlar kasetli walkmanler vardı. En büyük zevkti ondan müzik dinlemek...
Radyodan eski kasetlere sevdiğimiz şarkıları çekerdik...
Perihan Abla vardı...Sonra bizimkiler...
Chantage deodorant kızlar arasında çok popülerdi..
Futbolcuların kartları olurdu...
Gazeteler şampiyon takımın posterini verirdi ertesi gün...
Posterler vardı duvarlarımızda...
Evimiz Hollywood'da, Melroce Place vardı...
Levi's en popüler kot markasıydı...
Bir de çift çizgili Loft ve buz mavisi kot revaçtaydı...
Annelerimiz vatkalı bluzlar giyerdi...
Barbie bebeğimiz vardı...Evcilik oynarken bebeklere genelde yabancı isimler takardık...
Mus çorap giyerdik...
İnce çorap giymeye meraklıydık bir de annelerimizin topuklularıyla...
Fotoğraflarda nasıl çıktığımızı 36'lık pozu doldurup da bastırana kadar bilemezdik...
Her çocuk Çocuk Kalbi'ni ve Şeker Portakalı'nı okurdu mutlaka...
İngilizce kitaplarımızdaMr. and Mrs. Brown vardı...
Elyazı dersinde hokka kullanırdık...
Sokaklarda sek sek çizgileri olurdu...
Zıplayan toplarımız, 1'ler-2'ler diye oynadığımız iplerimiz vardı...
Yılbaşında televizyonda dansöz çıkardı mutlaka...
Pantolan etekler modaydı...
Küt saç olmazsa olmazdı...
Fosforlu lastik tokalarımız vardı...
Sevdiğimiz sanatçıların kasetleri çıkar çıkmaz alırdık...
Kasetleri değiş-tokuş ederdik...
Misafirliğe gitmeyi çok isterdik ama genelde uyku saatimiz olduğu için yatmak zorunda kalırdık...
Şimdiki skinny kotlara biz strech kot derdik...
Taytlar da formamız gibiydi...
Postallar ne moda olmuştu...
Bisikletlerimiz ya BMX ya da Pinokyo'ydu...
Anket defterlerimiz vardı...
Günlüklerimiz...
Hatıra defterlerimiz...
Kan kardeş olurduk...
Tatillerde sabahtan akşama kadar oynardık...
Annelerimiz zorla sokarlardı bizi eve...
Kevin Costner, Tom Cruise, Demi Moore, Cindy Crawford, Claudia Shiffer...
Çocuktuk...
Büyüdük...
Bir an özledim....

17 yorum:

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Ay nasılda her satırda kendimden bişeyler buldum.Çok hoşuma gitti Sebla'cım ne güzel bir yazı olmuş.Eline,yüreğine sağlık:)

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Her bir satır tek tek uyuyor. Ben chantage deodorantı unutmuştum geçmişime dair, hep açık yeşil olan kutusunu alırdım. Annem onu aldırırdı çok hafif diye :) hey gidi gençlik... Yaşlanıyoruz be Seblacığım :(

zuzuların annesi dedi ki...

Bir zamanlar,saflık vardı...
Bir zamanlar,dostluk vardı...
Bir zamanlar,insanlık vardı...
Dedim ben de:)
Yüreğine sağlık Sebla'cım...Ne de güzel yazmışsın...Öpüyorum seni.

Benim Hayatim dedi ki...

Tüm bunları nasıl hatırladın ben ona şaştım. Hepsi mi aynı olur? Çok sevdim :)

SOFRAM dedi ki...

Canım Sebla'cığım merhabalar, epeydir uzak kalmıştım pcden, ziyaretine gelince geçmiş yazılarını okudum,çok güzel paylaşımların olmuş, eşinin dönüş vakti de azalmış, hayırlısıyla kavuşursunuz inşallah canım, bu yazınla da anıları canlandırdın ne güzel yazmışsın, kalemine sağlık canım...
Canım sevgilerimle öpüyorum, ailecek selamlar...

Adsız dedi ki...

sebla nostalji yaptım sayende , ne güzel günlerdi onlar, güzel bi yazı olmuş canım..

Flame dedi ki...

Hepsi bir yerlerde bişeyleri hatırlatıyor insana değil mi? Ahhh eski günler demek için çok genciz aslında ama büyüdük işte.. Bir kere daha hatırladım Seblacım sağoll..

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Sağol Özlemcim:) Ne de olsa aynı kuşağız:)Beğenmene çok sevindim:)

İşte ben o yeşilden bahsediyordum Esra:) Hala var biliyor musun???

Hepimizin Banucum:) Çok teşekkürler!

Bazen bir şarkı geçmişe götürüyor beni Aysuncum...Sevmene çok sevindim ben de:)

Fatma Hanım çok özlemdim sizi:) Ne güzel burada görmek, yorum yazmanız. Çok sağolun! Ben de sevgiler, selamlar...

Ne mutlu bana o zaman:)

Kötü mü yaptım iyi mi Alevcim???Umarım iyidir:)

sessiz balik dedi ki...

ben hala kasetçalar ve walkman dinliyorum :)
kasetlerimin yerini bişey tutmaz onların her notasını ezberlemişim

şirinem dedi ki...

Canım benim eskileri hatırlamak ne güzel zaman değişiyor bizlerde tabiki ellerine sağlık çok güzel bir yazı olmuş

gülden dedi ki...

ah seboş keşke o günlere tekrar dönebilsem.herşey o günlerdeki gibi olsa...

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Ne güzel Özlem! Doğru aslında kasetler başka. Ben de saklıyorum kasetlerimi:)

Keyif verdiysem ne mutlu bana Şirinem:) Çok sağol!

Bugünlerde de o günleri yaşatırız Güldoş! Sen merak etme;)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Sebla sebla görüşücez mi:)

yildiz dedi ki...

Beni biran cocuklugumua götürdün.
Ama yazdiklarindan moda olanlar yine var.
Kendine iyi bak,sevgiler...

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Evet Yıldız bazıları hala revaçta:) İstanbul'dan da size sevgiler...

emel'ce dedi ki...

Çok güzel yazmışsın Seblacım..
Yaşlanıyormuyuz mu yoksa. Çok duygulandım. Öpüyorum.

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Emelcim çok sağol:) Senden yorum almak ne güzel:))