24 Eylül 2010 Cuma

GANAJ SOSLU BROWNIE


Son günlerin favori brownie tarifi. Çikolata ve tereyağın mükemmel uyumunun en iyi örneklerinden. Tarif Cafe Fernando'dan. Tarifte olmasa da ben içine biraz dövülmüş fındık koydum. Bugüne kadar kim yediyse çok beğendi. İçinde bol çikolata olmasına rağmen üzerine ganaj yapmayı tercih ettim ben.

Ganaj için:

200 gr. krema
100 gr. sütlü çikolata
100 gr. bitter çikolata

Yapılışı: Kremayı küçük bir tencerede ısıtın, kaynamaya başlar başlamaz ocağı kapatın ve doğradığınız çikolataları içine atın. Hafif ılınınca brownienin üzerine dökerek servis edin. Afiyet olsun! Sağlık versin!...

12 yorum:

Haydins dedi ki...

Nayır nolamaz diyetteyim!

nazo dedi ki...

Sebla naptınnn sen :(((( gözümün önünden gitmez artık :D evde yapmayacağım ama bir sürü yemek zorunda kalırız diye. dışarda yemem lazım, yarın ilk iş!

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Brownie harika gorunuyor, ellerine saglik!! Sosta cok guzel yakismis:)

nehirineylemleri dedi ki...

Offffff
amanııııın
bu neeeee
:)))

Bengü dedi ki...

Seblacığım, ellerine sağlık canım. O nasıl bir güzelliktir. Bu ara yata yata 5 kilo aldım zaten :(

Unknown dedi ki...

wowwww,şahane olmuş..Çikolata şelale gibi akıyor :) tatlı sevmeyen biri olan ben bile iç geçirdim :) Ellerine,emeğine sağlık..

burcu demirel dedi ki...

ganaj ve brownie mi? cenkin brownie tariflerini ne zaman evde denesem aksama 2 dilim filan kaliyo geriye..cok fena cok!

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Serpilcim pardon:) Ben de dikkat ediyorum ama azcık yedim:)

Nazocum yaptım işte:))

Teşekkürler Selma:))

Vallahi öyle birşey işte Nehirineylemleri:) Bir nevi bomba:)

Sağol Bengücüm:) Dert etme;) Verirsin elbet! Yeter ki iyi ol!

Teşekkürler Zelihacım:)) Çok sağoL!

Aynen öyle Burcucum:) Çok fena:))

SMİLENA dedi ki...

ay bu çoook güzel.eline sağlık canımağzım sulandı bir de rejimdeyim çok fena oldu bu iş...:)))

nihalasli dedi ki...

goruntusu bu kadar guzelse ben tadini hayal edemiyorum:) Afiyet olsun..
Yeni bir bloggerim bende,blogum yokken izlediğim bloglari simdi gercekten bir bir izlemeye aliyorum:)

kakaolusevgi dedi ki...

Üffffffffff mükemmel,tam benlik,kakaosevgisi bambaşka

bırtutamkekik dedi ki...

muhhteşemmm:))
aldım ben bu dilimi müsadenizle:))
ellerinize sağlık...
çok cici sayfanız..
izliyorum hemen...
bende sizi bekliyorum sayfama..
sevgilerimle...
:))