2 Mayıs 2012 Çarşamba

Hoşgeldin Mayıs:)


30 Nisan babamın doğumgünü itibariyle hareketli günler başlar bizde. 7 Mayıs annemlerin evlilik yıldönümü. 9 Mayıs benim doğumgünüm sonra anneler günü. Bol kutlamalı, bol yemekli, bol pastalı bir ay. Hem de baharın en güzel ayı. Kendim bildim bileli çok sevdim Mayısı. Bu sene Mayıs daha da özel bizim için. Rüzgar da doğmak için Mayıs ayını seçti. Mayıs daha da bir anlam kazandı bizim için. Kuzumla, dayısı senin doğumgününde gelsin deseler de ben kendine özgü olsun istiyorum doğdugü gün. Bugün 38 haftayı devirdik. Bakalım ne zaman gelecek Rüzgar? Her an beklemedeyiz artık:)

11 yorum:

GeCe dedi ki...

ne güzel heyecan sanki yeni yaşamadım ama yine de çok heyecanlanıyorum hayırlısı ile gelsin rüzgar belki annesinin doğum gününü seçer ?

dijle dedi ki...

38'i görünce benim bile kalbim hızlandı:)Sebla'cığım hayırlısıyla kavuşun inşallah

Asortik Krep dedi ki...

Boğa Rüzgar :))

vintageduygular dedi ki...

Seblacim az kaldi :) ay cok heyecanli,cok güzel anlar sizi bekliyor canim ;) Babanin gecmis dogum günü kutlu olsun.ALlah ailene,sana saglikli mutlu uzun ömürler versin

LeylaK dedi ki...

Bol kutlamalı mutluluk dolu bir mayıs olsun inşallah :) Aryıca "rüzgar" harika bir isim, tebrikler, sağlıkla gelsin....

Unknown dedi ki...

bugünün üstüne 10 gün ekle işte o gün senin rüzgarın esecektir:)))

Swotpisces dedi ki...

bir avazda inşallah...:)

Zeynep'in Evi dedi ki...

aa sizin mayıs dolu doluymuş daha da güzelleşecek mayıs ayı rüzgarla birlikte..ne güzel.. ozaman senden an be an haber bekleyelim:))

annesiningülü dedi ki...

heyecanla bekliyoruz :D

sessiz balik dedi ki...

keşke imkanım olsa doğumdan önce tutsam elini de gözlerine bakarak o anları yaşamışlığın verdiği bilmişlikle desem sakin ol huzurlu ol mutlu ol

burdan da duyarsın ama değil mi sesimi

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Kısmet canım km bilir:) Çok teşekkürler:)

Çok sağol Dijlecim:) İnşallah!

Evet evet oğlum da boğa olacak teyzesi bizim gibi:)

Çok teşekkür ederim Evrencim, çok incesin:) Amiin! Hep beraber;)

Leyla beğenmene sevindim:) Biz de çok severek koyduk:) Amiin! Çok sağol!

Aaa Elçin niye öyle dedin:)) Bakalım kısmet artık:)

Amiin çok sağol Swotpisces!

Evet Zeynepcim her an haber gelebilir:)

Rüzgar gelsin sonra bir de küçüğü gelecek inşallah;)

Özlemcim ne incesin, ne samimisin! Ben desteğinin hep farkındayım. Duyuyorum merak etme;) Huzurlu mutluyum da şükür;)